Θα εκτιμηθούν οι σαφείς και ξεκάθαρες δεσμεύσεις. Στις ερωτήσεις που έχουν επιλογές Ναί/Όχι, υπάρχει επίσης η επιλογή "Άλλο" ή "Other" στην οποία μπορείτε να γράψετε την απάντησή σας με μια σύντομη διευκρίνηση (μιας γραμμής).
Αναφέρετε όσο πιο συνοπτικά μπορείτε τον σχεδιασμό και το πρόγραμμά σας που αφορά την Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα και συγκεκριμένα την χρήση του ποδηλάτου ως μέσο μετακίνησης, σύμφωνα με το πλαίσιο που έχετε διαμορφώσει με τις υπόλοιπες απαντήσεις σας.
Επέκταση του δικτύου ποδηλατοδρόμων σε όλο το εύρος του Δήμου, με προτεραιότητα στα κέντρα των τριών πόλεων και στο παράκτιο μέτωπο του Δήμου. Η διαδρομή του ποδηλατοδρόμου στο παράκτιο μέτωπο
σχεδιάζεται να προσεγγίζει την παραλία για ανάδειξη της και για να αποτελέσει μαζί με τον σχεδιαζόμενο πεζόδρομο που θα ακολουθεί την ίδια διαδρομή ένα παράκτιο κατώφλι στα όρια πόλης και αστικών χρήσεων με τη θάλασσα και το υγρό στοιχείο.
για την δημόσια υγεία | Πάρα πολύ |
για την μείωση της ρύπανσης και την ηχορύπανσης | Πάρα πολύ |
για την ποιότητα ζωής στην πόλη | Πάρα πολύ |
για την οικονομία | Πάρα πολύ |
για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής | Πάρα πολύ |
Ναί
Πάρα πολύ
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας γίνεται κάθε χρόνο στις 16-22 Σεπτεμβρίου. http://www.mobilityweek.eu/
Ναί
Σαφώς, σε όλο το παράκτιο μέτωπο και στον αστικό ιστό με χαμηλό υψόμετρο.
Ναί
Πολύ
Πολύ
Ναί
Θα προωθήσετε τον τελικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των προβλέψεων του Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας-Αττικής (ΡΣΑ, Νόμος 4277/2014) για το ποδήλατο;
Διεκδικούμε την υλοποίηση του και το έχουμε σε προτεραιότητα από το 2014 (http://rikipvvv.blogspot.com/2014/11/2014-athens-cycle-paths-2014.html) Δυστυχώς ο νέος νόμος για την αυτοδιοίκηση (4555/2018 αρθ.2) δεν κατατάσσει τον Δήμο μας σε αυτούς που μετέχουν του σχεδιασμού για τα Μητροπολιτικά κέντρα. Σε κάθε περίπτωση στο νέο Ρυθμιστικό που λογικά θα ακολουθήσει το υπάρχον που η διάρκειά του λήγει το 2021 , θα παρέμβουμε για να υπάρξει σαφής σχεδιασμός και προτεραιοποίηση για όλη την Αττική .
Θα προωθήσετε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση υποδομών ποδηλατικής μετακίνησης κατά προτεραιότητα σε όσες διαδρομές υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση και παράλληλα οι συνθήκες το επιτρέπουν;
Ναί
Θα υλοποιήσετε και άλλα προγράμματα για την προώθηση του ποδηλάτου;
Επιδίωξη να δημιουργήσουμε επαρκές δίκτυο ποδηλατοδρόμων και να διασυνδεθεί με τα δίκτυα των όμορων Δήμων, κυρίως στο παράκτιο μέτωπο που επιδιώκουμε την δημιουργία συνεχούς ποδηλατοδρόμου σε όλο το μήκος από Φάληρο έως Βάρκιζα
Ναί