Θα εκτιμηθούν οι σαφείς και ξεκάθαρες δεσμεύσεις. Στις ερωτήσεις που έχουν επιλογές Ναί/Όχι, υπάρχει επίσης η επιλογή "Άλλο" ή "Other" στην οποία μπορείτε να γράψετε την απάντησή σας με μια σύντομη διευκρίνηση (μιας γραμμής).
Αναφέρετε όσο πιο συνοπτικά μπορείτε τον σχεδιασμό και το πρόγραμμά σας που αφορά την Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα και συγκεκριμένα την χρήση του ποδηλάτου ως μέσο μετακίνησης, σύμφωνα με το πλαίσιο που έχετε διαμορφώσει με τις υπόλοιπες απαντήσεις σας.
Τα ΣΒΑΚ πρέπει να ειναι προτεραιότητα σε κάθε σύγχρονο Δήμο. Το Τμήμα Στρατηγικού Σχεδιασμού μεταξύ αλλλων θα χαράξει πολιτική και για τις βιώσιμες μετακινήσεις. Στο προγραμμα μας περιγράφονται ήδη δεκαδες χιλιόμετρα πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων, ειδικά κατά μήκος της Μαραθωνίου διαδρομής, της Λεωφ. Φλέμινγκ, του παράλιου μετώπου απο το λιμάνι Ραφήνας έως τις Μαρίκες, αλλά και μέσα στα κέντρα του Πικερμίου και της Ραφήνας, ως βασικό εργαλείο αναβάθμισης της ποιότητας ζωής μας, αξιοποιησης του τουρισμού και βιώσιμης ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας.
Τις θέσεις του επικεφαλής μας, καθηγητή Ανδρέα Βασιλόπουλου, λ όπως και το αναλυτικό πρόγραμμα της ΔΥΝΑΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ μπορείτε να το διαβάσετε στο www.dynamianaptyxis.gr
για την δημόσια υγεία | Πολύ |
για την μείωση της ρύπανσης και την ηχορύπανσης | Πάρα πολύ |
για την ποιότητα ζωής στην πόλη | Πολύ |
για την οικονομία | Πολύ |
για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής | Μέτρια |
Ναί
Πάρα πολύ
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας γίνεται κάθε χρόνο στις 16-22 Σεπτεμβρίου. http://www.mobilityweek.eu/
Ναί
Αυτο απαιτεί κυκλοφοριακή μελέτη. Πιθανότερη ειναι η δημιουργία πρόσθετης λωρίδας, ειδικά κατα μήκος της Μαραθώνιας διαδρομής και της Λεωφ. Φλέμινγκ.
Εντάσσεται στο σχεδιασμό μας η δημιουργία Τμήματος Στρατηγικού Σχεσιασμου που θα ασχοληθεί και με αυτό το ΣΒΑΚ.
Πάρα πολύ
Πάρα πολυ, ειδικά λόγω των δεκάδων χιλιάδων τουριστών που διέρχονται απο τον Δήμο μας. Οι ποδηλατικές υποδομές θα δώσουν άλλη διάσταση και στην τουριστική αξιοποίηση της Ραφήνας και του Πικερμίου.
Ναί
Θα προωθήσετε τον τελικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των προβλέψεων του Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας-Αττικής (ΡΣΑ, Νόμος 4277/2014) για το ποδήλατο;
Ναί
Θα προωθήσετε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση υποδομών ποδηλατικής μετακίνησης κατά προτεραιότητα σε όσες διαδρομές υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση και παράλληλα οι συνθήκες το επιτρέπουν;
Ναί
Θα υλοποιήσετε και άλλα προγράμματα για την προώθηση του ποδηλάτου;
Πιστεύουμε στην ηλεκτροκίνηση, ειναι βέβαιο ότι θα αξιοποιήσουμε επιδοτήσεις και για δίκτυο ηλεκτροκίνητων ποδηλάτων.
Ναί