Θα εκτιμηθούν οι σαφείς και ξεκάθαρες δεσμεύσεις. Στις ερωτήσεις που έχουν επιλογές Ναί/Όχι, υπάρχει επίσης η επιλογή "Άλλο" ή "Other" στην οποία μπορείτε να γράψετε την απάντησή σας με μια σύντομη διευκρίνηση (μιας γραμμής).
Αναφέρετε όσο πιο συνοπτικά μπορείτε τον σχεδιασμό και το πρόγραμμά σας που αφορά την Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα και συγκεκριμένα την χρήση του ποδηλάτου ως μέσο μετακίνησης, σύμφωνα με το πλαίσιο που έχετε διαμορφώσει με τις υπόλοιπες απαντήσεις σας.
-Εκπόνηση Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για την κυκλοφορία, στάση και στάθμευση στην πόλη μας. Οριστική αντιμετώπιση της συμφόρησης στα μονίμως προβληματικά σημεία: εμπορικά κέντρα Κηφισιάς και Ν. Ερυθραίας, τη λεωφόρο Κηφισίας από την πλατεία Πλατάνου (τροχονόμος) έως την οδό Δηληγιάννη, από την οδό Κρήτης έως την οδό Κοραή στην Ερυθραία, τη διαδρομή Αχαρνών-Τοσίτσα-Λύρα-Καλυφτάκη προς Εθνική οδό, στην είσοδο της Κηφισιάς από ΠΑΘΕ, την Ιλισίων έως τον κυκλικό κόμβο της πλατείας Νέας Κηφισιάς και στον παραδοσιακό ιστό κέντρου Κηφισιάς-Αλωνίων - Δημιουργία υπόγειων χώρων στάθμευσης σε κρίσιμα σημεία (π.χ. Πλατεία Νέας Κηφισιάς) και εφαρμογή συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης σε Κηφισιά και Ν. Ερυθραία -Χωροθέτηση στάσεων λεωφορείων με γνώμονα την ασφαλή προσβασιμότητα όλων των πολιτών και την ανεμπόδιστη κυκλοφορία άλλων οχημάτων -Επανεξέταση της κατάστασης όλων των πεζοδρομίων έτσι ώστε οι πολίτες να περπατούν ανεμπόδιστα, χωρίς τις ορατές και αόρατες παγίδες που σήμερα υπάρχουν σχεδόν παντού -Πρόβλεψη εκ νέου των ποδηλατοδρόμων ώστε να είναι λειτουργικοί. Σήμερα λειτουργούν μάλλον ως πεζόδρομοι
Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στο πρόγραμμά μας: https://bit.ly/2G1R75c
για την δημόσια υγεία | Πολύ |
για την μείωση της ρύπανσης και την ηχορύπανσης | Πάρα πολύ |
για την ποιότητα ζωής στην πόλη | Πάρα πολύ |
για την οικονομία | Μέτρια |
για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής | Πολύ |
Ναί
Δεν υπάρχει ΣΒΑΚ
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας γίνεται κάθε χρόνο στις 16-22 Σεπτεμβρίου. http://www.mobilityweek.eu/
Στόχος μας είναι η συμμετοχή σε οτιδήποτε προάγει τη Βιώσιμη Κινητικότητα, αλλά η συμμετοχή για τον Σεπτέμβριο του 2019 θα εξαρτηθεί από τα αποτελέσματα των εκλογών
Αυτή η απόφαση θα είναι το αποτέλεσμα διεξοδικής συζήτησης και ειδικής μελέτης για το πώς μπορεί να βελτιωθεί βραχυχρόνια και μακροχρόνια η Βιώσιμη Κινητικότητα στον Δήμο μας
Όχι
Πάρα πολύ
Όπως είπαμε θα χρειαστεί διεξοδική συζήτηση και μελέτη που δε θα εξαιρεί τις λοιπές μετακινήσεις έτσι ώστε να μη δημιουργείται μεγαλύτερο πρόβλημα
Οπωσδήποτε στη διεξοδική συζήτηση για το θέμα η γνώμη τους είναι απαραίτητη
Θα προωθήσετε τον τελικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των προβλέψεων του Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας-Αττικής (ΡΣΑ, Νόμος 4277/2014) για το ποδήλατο;
Είναι νωρίς για μια υπεύθυνη απάντηση στο συγκεκριμένο θέμα.
Θα προωθήσετε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση υποδομών ποδηλατικής μετακίνησης κατά προτεραιότητα σε όσες διαδρομές υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση και παράλληλα οι συνθήκες το επιτρέπουν;
Όπως είπαμε το θέμα θα συζητηθεί διεξοδικά προτού ληφθούν οριστικές αποφάσεις.
Θα υλοποιήσετε και άλλα προγράμματα για την προώθηση του ποδηλάτου;
Οπωσδήποτε υπάρχουν καλές ιδέες και προτάσεις για την προώθηση ποδηλατοδρομιών, όπως διοργάνωση συναντήσεων για ειδικές διαδρομές.
Στις προγραμματικές μας δεσμεύσεις υπάρχουν προβλέψεις για την προστασία του περιβάλλοντος π.χ. -Καθιέρωση του εικονικού ενεργειακού συμψηφισμού για την παραγωγή ενέργειας από φωτοβολταϊκά συστήματα, με απώτερο σκοπό την ενίσχυση της αυτοπαραγωγής ως μέσον εξοικονόμησης ενέργειας και μείωση ενεργειακού κόστους -Ενεργειακή αναβάθμιση των δημοτικών κτιρίων -Διαχείριση της παραγωγής των πράσινων απόβλητων, που αποτελούν υπολογίσιμο ποσοστό του συνόλου των δημοτικών στερεών αποβλήτων και αποτελεί τομέα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ωφέλειας για τους πολίτες. Μέσω της επεξεργασίας θα μετατραπούν σε δευτερεύοντα πολύτιμα αγαθά, «κομπόστ», μειώνοντας το ενεργειακό αποτύπωμα του Δήμου μας - Ανάπλαση και αναβάθμιση του αστικού πρασίνου της πόλης μας - Φροντίδα και αναβάθμιση του περιαστικού πρασίνου μέσω καθαρισμού ρεμάτων, διαμόρφωσης χώρων περιπάτου, αναψυχής, ξεκούρασης και προπόνησης των δημοτών. Παραδείγματος χάριν, στο δάσος Φασίδερη και την παραρεμάτιο περιοχή Πύρνας - Ανάπλαση του παραποτάμιου περιβάλλοντος του Κηφισού με τη δημιουργία βιοδιαδρομών και χώρων ήπιας άθλησης.