Θα εκτιμηθούν οι σαφείς και ξεκάθαρες δεσμεύσεις. Στις ερωτήσεις που έχουν επιλογές Ναί/Όχι, υπάρχει επίσης η επιλογή "Άλλο" ή "Other" στην οποία μπορείτε να γράψετε την απάντησή σας με μια σύντομη διευκρίνηση (μιας γραμμής).
Αναφέρετε όσο πιο συνοπτικά μπορείτε τον σχεδιασμό και το πρόγραμμά σας που αφορά την Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα και συγκεκριμένα την χρήση του ποδηλάτου ως μέσο μετακίνησης, σύμφωνα με το πλαίσιο που έχετε διαμορφώσει με τις υπόλοιπες απαντήσεις σας.
Οι σημερινοί ποδηλατόδρομοι είναι μικρής απόστασης και αποκομμένοι ο ένας από τον άλλον. Η δική μας πρόταση είναι ο σχεδιασμός διαδρομών που θα καλύπτουν όλο το λεκανοπέδιο και θα είναι αποκλειστικής χρήσης για ποδήλατα (θα επιτρέπεται σ΄ αυτούς μόνο η στάθμευση των αυτοκινήτων των περιοίκων, όχι η διέλευση αυτοκινήτων) ώστε να μπορεί ο ποδηλάτης να διανύει μικρή απόσταση από το σπίτι του και να μπαίνει σε ποδηλατόδρομο για να κατευθυνθεί στη συνέχεια με ασφάλεια σε οποιοδήποτε σημείο του πολεοδομικού συγκροτήματος Αθήνας, Πειραιά και προαστίων.
για την δημόσια υγεία | Πάρα πολύ |
για την μείωση της ρύπανσης και την ηχορύπανσης | Πάρα πολύ |
για την ποιότητα ζωής στην πόλη | Πάρα πολύ |
για την οικονομία | Πάρα πολύ |
για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής | Πάρα πολύ |
Ναί
Ναί
Δεν χρειάζεται ειδικό τμήμα για κάθε τι. Δημιουργείς μία ομάδα που το χρεώνεται, βάζεις έναν συντονιστή, τον φέρνεις σε επαφή με τους φορείς και παρακολουθείς την εξέλιξη.
Πολύ
Πολύ
Ναί
Θα προωθήσετε τον τελικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των προβλέψεων του Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας-Αττικής (ΡΣΑ, Νόμος 4277/2014) για το ποδήλατο;
Ναί
Ναί
Θα προωθήσετε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση υποδομών ποδηλατικής μετακίνησης κατά προτεραιότητα σε όσες διαδρομές υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση και παράλληλα οι συνθήκες το επιτρέπουν;
Ναί
Θα υλοποιήσετε και άλλα προγράμματα για την προώθηση του ποδηλάτου;
Ναί
Ναί